פרטים | |
---|---|
קטגוריה: | אקשן / ארקייד |
מע' הפעלה: | דוס |
ציון: | 6/10 |
ציון הגולשים: | 8/10 |
מס' שחקנים: | 1 |
גודל: | 624k |
תנו ציון למשחק | |
לאחר הרפתקה של שנים רבות בים הפתוח, אתם מפליגים חזרה אל דמאראן האגדית, ממלכת האיים השלווה של ילדותכם. ביקרתם כבר באינספור ארצות אקזוטיות והייתם עדים לדברים מופלאים, אך מעולם לא שכחתם את הממלכה היפה הזו. בעודכם משייטים אל תוך המפרץ (אותו מפרץ שבו למדתם להפליג לראשונה), הדופק שלכם מתחיל להאיץ. אתם מצמידים אל החזה אבן אשר מפיצה אור מעומעם, פועם, וסורקים בלהיטות את האופק בחיפוש אחר רמז לעיר... המגדלים הזוהרים של דמאראן, ביתכם.
הסיבה לשובכם הביתה הינה מצערת, לא משמחת. לפני כשבועיים, האבן שאותה אתם אוחזים כעת בידכם הרועדת החלה להשמיע קול חד, קול שהרעיד את לבכם. זוהי אבן הת'ראניל, אבן בדולח זוהרת שניתנה לכם על ידי הח'ליף של דמאראן. זוהי מתנה יקרה מפז, שכן היא יכולה לשמש להעברת מסרים מהחלק השני שלה, אשר נשמר עמוק בתוך הכספות המלכותיות של דמאראן. הפעם, המסר היה לא אחר מאשר קריאת מצוקה מאת בתו היפהפיה של הח'ליף, הנסיכה סילפאני.
הח'ליף, כך נראה, נלכד בכישוף שכלא אותו בתוך גוף של בז. בהעדרו, חייליו הנאמנים של הנסיך כאמראל מחרבים את המרחבים, מבלי שאף אחד יוכל לעצור אותם. חכמי העיר לא יודעים כיצד להפוך את הכישוף, אך לאחר מחקר בספרים העתיקים הגיעו לשתי מסקנות: ככל שהח'ליף יישאר יותר זמן תחת הכישוף, כך הוא יהפוך לחייתי יותר. וכן, היחיד שמסוגל לשבור את הכישוף הוא המרפא של שבטי המערב, שזהותו אינה ידועה. חכמי העיר הכינו שעון חול, המייצג את הזמן שנותר עד לנקודת האל-חזור.
משימתכם, אם כן, היא להוביל את המסע להצלת הח'ליף, לאתר את המרפא, ולפקד על הכוחות של דמאראן בהגנה על העיר. זאת, בנעליו של סינבד, דמות ים-תיכונית אגדית מתוך "סיפורי אלף לילה ולילה". במהלך המשחק, תוכלו לנוע בין ערים שונות, ולפגוש שם ידידים ואויבים. המשחק כולל קטעי אקשן/ארקייד, שבהם תצטרכו להפגין זריזות ידיים, קטעי דיאלוג, שבהם מומלץ לשקול מילים בזהירות ובחוכמה, וקטעי אסטרטגיה, בהם יש לפקד על חיילי דמאראן בקרב מול הנסיך האפל.