Rayman

טיפים כלליים למשחק (ללא "ספויילרים")

 עולמו של ריימן מלא ברזים נסתרים ששווה לשים לב אליהם, מה גם שרב הכלובים החבויים במשחק אינם מתגלים בקלות. הנה כמה טיפים שכדאי לדעת וליישם:

  • "צליל ההופעה" - ישנם הרבה פריטים שמופיעים פתאום במקום שקודם לא היו קיימים בו. בכל פעם שיקרה אירוע כזה יישמע צליל ייחודי (כמו שלושה תווים מהירים של קסילופון). אירוע כזה יקרה כשריימן יגיע בדיוק לנקודה מסויימת שתגרום להפעלתו (להלן "נקודת הפעלה").
  • אזור מנצנץ - כשיש ניצוץ שקיים לו ככה סתם, שאין לו שום מקור (כמו קוץ חד), מדובר בנקודת הפעלה (כמו המתואר בסעיף הקודם).
  • בכל תחילת שלב אם ישנה אפשרות לחזור אחורה, בהפוך להמשך השלב, לכו לשם, טפסו, כל מה שאפשר בהפוך לכיוון הברור של השלב.
  • גם כשמגיעים למבוי סתום, המשיכו ללכת עד סופו, קפצו לכל כוך חסר משמעות. בכל מקום כזה יכולה להיות חבויה נקודת הפעלה.
  • ישנם מקומות רבים שלא ניתן להגיע אליהם לפני שרוכשים יכולות מתקדמות יותר (כמו הליקופטר או ריצה). לא תהיה ברירה אלא לחזור אליהם שוב כשתשיגו את הכוחות האלו.
  • Tings (הנקודות הכחולות) - ה-Tings הם חשובים ביותר למציאת מקומות סודיים. הנה שני כללים לגביהם:
    * ה-Tings לעולם אינם משקרים! - כשה-Tings יוצרים צורה הרומזת למשהו, כמו חץ, תמיד יהיה שם משהו. גם כשהמעבר נראה בלתי אפשרי.
    * אין Ting שלא ניתן לקחת! - אם אתם רואים Ting מעל תהום שלכאורה יביא לפסילתכם, דעו שיש דרך לקחת אותו, ושהדרך הזו תועיל לכם יותר מה-Ting הזה. לעיתים Tings, במיוחד הבודדים, מסמנים נקודות הופעה, או מקומות סודיים.
  • לאחר רכישת "כח התפיסה", ניתן לתפוס פסילות (פסלוני ריימן) באמצעות האגרוף.
(-) Radioactive Grandpa נוסף על ידי R.G
משחקים ישנים רומים ואמולטורים