דף 1 מתוך 2

שאילתא: עידכון עיתי

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 5:31 pm
על ידי Gordi
הערכים האחרונים שהוכנסו לFAQ2:

Gauntlet - איך מפעילים את המשחק?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165068327

--------------------------------

צרה צרורה - הפעלה באמצעות D-Fend
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165068674

--------------------------------

Goblins 3 - מה עושים אם המשחק נתקע?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165069091

--------------------------------

Goblins 3 - מה עושים בקטע של המשימה השביעית עם העננים?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165069905
יש למישהו הצעה אחרת לניסוח של השאלה?

--------------------------------

Prince Of Persia 1 - איך פותחים את הדלת בשלב השני, בטירת הנשרים?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165070285

[עריכה]
הערך שונה ל:
Prince Of Persia 2 - איך פותחים את הדלת בשלב השני, בטירת הנשרים?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165077998
[סוף עריכה]


--------------------------------

Doom 1 - איך מגיעים לפרצוף הכחול בשלב השלישי?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165071778

--------------------------------

Doom 1 - איך מגיעים לגורילה בשלב השלישי?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165072415

--------------------------------

Doom 2 - איך לוקחים את היהלום האדום בשלב השני?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165072557

--------------------------------

כרגיל, אשמח לשמוע הערות, הארות ותיקונים...
תודה :-)

Re: שאילתא: עידכון עיתי

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 5:35 pm
על ידי Og
Gordi כתב: Prince Of Persia 1 - איך פותחים את הדלת בשלב השני, בטירת הנשרים?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165070285
זה מהנסיך הפרסי 1 או 2?

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 5:40 pm
על ידי Gordi
אין לי שמץ (אבל לפי הניסוח של השאלה אני מניח שמדובר בשני...)
המקור:
viewtopic.php?t=13288

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 5:45 pm
על ידי Og
אז אתה חושב לשנות את זה לנסיך הפרסי 2 או שנחכה למישהו שמבין (אני לא שיחקתי הרבה בשני, למרות שאני לא זוכר דבר כזה מהראשון)?

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 6:48 pm
על ידי Gordi
אוקיי, שיניתי בינתיים לPOP2:
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165077998

ואם יש למישהו משהו נוסף להוסיף בקשר לערך הזה, אני אשמח לשמוע...

Re: שאילתא: עידכון עיתי

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 6:55 pm
על ידי C-man
Gordi כתב:Goblins 3 - מה עושים אם המשחק נתקע?
http://www.old-games.org/cgi-bin/faq/sm ... 1165069091
אפשר להחליף את "הדמות ההיא" ב Blount או למקביל של זה בעברית..

[עריכה]

והתמונה בעדכון השני של GOBLINS 3 לא נראית.

[עריכה]

או שכן.. (במחשב השני שלי לא ראיתי אותה לפני דקה)

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 7:05 pm
על ידי Gordi
שיניתי...
את התמונה אני כן רואה, תבדוק שוב...

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 7:29 pm
על ידי א ני
בשאלות בדום 1 צריך לכתוב בחלק ראשון שלב 3 (כי המשחקי מתחלק בשלוש)
בשאלה לגבי איך מגיעים לגורילה
זה ללכת ימינה וישר
וגם לא צריך לירות אלא הדלתות נפתחות אוטו'
וגם אחרי שמסימים את השלב דרך המקום של הגורילה יש שלב סודי

וגורדי לא שמת לב שיש גם שאלה בעמ' השני?

נשלח: ש' דצמבר 02, 2006 11:39 pm
על ידי Gordi
איפה ימינה וישר?
ראיתי שיש משהו גם בעמוד השני, אבל השארתי את זה לאח"כ...

נשלח: א' דצמבר 03, 2006 1:42 am
על ידי Radioactive Grandpa
אוקי...
צרה צרורה - הפעלה באמצעות D-Fend
אין כל קשר בין הפיתרון המוצע - ביטול ה-GUS, לבין D-Fend. פשוט מתואר שם כיצד מבטלים GUS בשימוש ב-D-Fend.
ביטול ה-GUS, והקשר שלו למשחק, הוא עניין אך ורק של DOSBox.
Goblins 3 - מה עושים אם המשחק נתקע?
אני מוחה על ביטול הסאונד כפיתרון..! (יש לי דה ז'ה וו...)
בגרסאות תקינות אין שום צורך בכך. מעולם המשחק לא נתקע לי שם (עם שימוש ב-DOSBox). יתכן והגרסה באתר היא לא הכי מוצלחת.
הערך שונה ל:
Prince Of Persia 2 - איך פותחים את הדלת בשלב השני, בטירת הנשרים?
הערך שונה - אך הכותרת נותרה זהה...
אגב, אני די בטוח שטירת הנשרים קיימת רק במשחק השני.
Goblins 3 - מה עושים בקטע של המשימה השביעית עם העננים?
יש למישהו הצעה אחרת לניסוח של השאלה?
כן. איך מובילים את "אויה" לאי הראשון עם הכדור-הפורח?
ואם כבר התעכבנו על זה, אז יש עוד תנאי; שהתיש הזה למטה מימין יהיה מנוטרל (שזאת עושים ע"י שימוש בסכין על אחד משקי החול על הכדור-הפורח).



חוץ מאלו, יש לי הצהרה מוזרה....
אני די מתנגד לקיומם של כמה מערכי השאילתא פה...:
-Goblins 3 - מה עושים בקטע של המשימה השביעית עם העננים?
-DOOM 1 - שני הערכים החדשים.

השאלה בגובלינים 3 והפיתרון בה אינם שונים מפיתרון לכל חידה אחרת במשחק. החלק הזה לא - פחות הגיוני / קשה יותר / קטע בעייתי יידוע ומוכר - שמצדיק התייחסות מיוחדת. הרי כל צעד במשחק הוא שאלתי!
כנ"ל לגבני הערכים שהוכנסו עתה עבור DOOM. מדובר בסודות בשלבים. יש בסביבות הארבעה סודות בכל שלב במשחק. אין שום דבר מיוחד ב- דרך אל / תמורה / פופולריות - שלהם שעושה אותם שונים מהאחרים במשחק.
אלו ערכים מתוך רשימות פתרונות / סודות ולעניות דעתי שם מקומם.

נשלח: א' דצמבר 03, 2006 4:19 pm
על ידי C-man
Gordi כתב:שיניתי...
את התמונה אני כן רואה, תבדוק שוב...
בדקתי שוב במחשב שלא ראיתי בו קודם, ואני עדיין לא יכול לראות את התמונה, לא משנה כמה ריפרשים אני עושה..

יכול ליהיות שזה קשור לזה שאני משתמש במחשב הזה ב IE7 (הכי עדכני) ובשני בIE6(?).
Radioactive Grandpa כתב:
Goblins 3 - מה עושים אם המשחק נתקע?
אני מוחה על ביטול הסאונד כפיתרון..! (יש לי דה ז'ה וו...)
בגרסאות תקינות אין שום צורך בכך. מעולם המשחק לא נתקע לי שם (עם שימוש ב-DOSBox). יתכן והגרסה באתר היא לא הכי מוצלחת.
היה צורך לבטל את הסאונד רק לקטע הספציפי הזה (וזה לא ממש משנה, כי גם ככה הדמויות לא מדובבות...).

נשלח: ב' דצמבר 04, 2006 2:43 am
על ידי raztk
א ני כתב:בשאלות בדום 1 צריך לכתוב בחלק ראשון שלב 3 (כי המשחקי מתחלק בשלוש)
או ארבעה, אם אנחנו מדברים על Ultimate Doom. :wink:

DUKE 3D

נשלח: ד' דצמבר 06, 2006 6:39 pm
על ידי TOMER123654987
איך מפעילים את הקודים?
:lol:

נשלח: ו' דצמבר 08, 2006 3:54 pm
על ידי Gordi
Radioactive Grandpa כתב:אין כל קשר בין הפיתרון המוצע - ביטול ה-GUS, לבין D-Fend. פשוט מתואר שם כיצד מבטלים GUS בשימוש ב-D-Fend.
ביטול ה-GUS, והקשר שלו למשחק, הוא עניין אך ורק של DOSBox.
ערכתי מחדש את הערך, יותר מדויק עכשיו?
Goblins 3 - מה עושים אם המשחק נתקע?
אני מוחה על ביטול הסאונד כפיתרון..! (יש לי דה ז'ה וו...)
בגרסאות תקינות אין שום צורך בכך. מעולם המשחק לא נתקע לי שם (עם שימוש ב-DOSBox). יתכן והגרסה באתר היא לא הכי מוצלחת.
אם יש לך גירסה תקינה ב-100 אחוז, שלח לי ואני אחליף את מה שיש באתר...
הערך שונה ל:
הערך שונה - אך הכותרת נותרה זהה...
אגב, אני די בטוח שטירת הנשרים קיימת רק במשחק השני.
תיקנתי...
איך מובילים את "אויה" לאי הראשון עם הכדור-הפורח?
ואם כבר התעכבנו על זה, אז יש עוד תנאי; שהתיש הזה למטה מימין יהיה מנוטרל (שזאת עושים ע"י שימוש בסכין על אחד משקי החול על הכדור-הפורח).
שיניתי...

חוץ מאלו, יש לי הצהרה מוזרה....
אני די מתנגד לקיומם של כמה מערכי השאילתא פה...:
-Goblins 3 - מה עושים בקטע של המשימה השביעית עם העננים?
-DOOM 1 - שני הערכים החדשים.

השאלה בגובלינים 3 והפיתרון בה אינם שונים מפיתרון לכל חידה אחרת במשחק. החלק הזה לא - פחות הגיוני / קשה יותר / קטע בעייתי יידוע ומוכר - שמצדיק התייחסות מיוחדת. הרי כל צעד במשחק הוא שאלתי!
כנ"ל לגבני הערכים שהוכנסו עתה עבור DOOM. מדובר בסודות בשלבים. יש בסביבות הארבעה סודות בכל שלב במשחק. אין שום דבר מיוחד ב- דרך אל / תמורה / פופולריות - שלהם שעושה אותם שונים מהאחרים במשחק.
אלו ערכים מתוך רשימות פתרונות / סודות ולעניות דעתי שם מקומם.
גם הערכים של מלך האריות, הנסיך הפרסי, אלאדין ועוד ועוד הם לדעתי כאלה, והערך המוסף של "שאילתא" הוא פשוט שימור הידע שמצטבר פה בפורום, מבחינתי אין מניעה שכל השלבים הסודיים של דום יופיעו בשאילתא, ומי שרוצה למצוא אחד מהם יוכל להכנס ישירות לערך שמעניין אותו ולא לחפש במסמך שלם (שאולי "יהרוס" לו חלקים אחרים של המשחק).

ותודה על התיקונים :-)

נשלח: ה' דצמבר 14, 2006 11:37 pm
על ידי Radioactive Grandpa
Gordi כתב:
Radioactive Grandpa כתב:אין כל קשר בין הפיתרון המוצע .......
ערכתי מחדש את הערך, יותר מדויק עכשיו?
כן, מעולה.
Gordi כתב:אם יש לך גירסה תקינה ב-100 אחוז, שלח לי ואני אחליף את מה שיש באתר...
הממ, אצלי היא תקינה ב-100 אחוז... אני גם שוב מזכיר את שכתבתי כאן.
אני אשמח לשלוח לך.
Gordi כתב:גם הערכים של מלך האריות, הנסיך הפרסי, אלאדין ועוד ועוד הם לדעתי כאלה...
זהו, שלא... (כלומר, לדעתי שלי...)
מלך האריות, הנסיך הפרסי, אלאדין ואחרים הם אינם משחקים חידתיים - אלא פעולתיים. החלקים מתייחסים לרגעים מתוכם שדורשים מעט יותר מסתם חיסול אויבים, התחמקות ממכשולים או איסוף חפצים - כבכל רגע שגרתי של המשחק. במשחקי חשיבה לעומת זאת, כל צעד מעורר שאלה. זה כמו לכתוב בשאילתא פיתרון לאחדים משלבי TIM... (שאינם מפורסמים בבעיתיותם לעומת האחרים.)