RPG-ראשי
נשלח: ד' יולי 27, 2005 1:33 pm
והנה אנחנו מתחילים.
בנושא הראשון(viewtopic.php?t=10547) השארתי רק הערות כלליות ואת הדמויות של כולם. נא להגיב שם, ולא כאן, על דברים שלא קשורים להתקדמות המשחק.
בגלל שבערך כל מי שמשתתף אמר לי שזה מוזר שאני גם אהיה המספר וגם אהיה דמות, אני לא אהיה דמות.
משתתפים: אני(מספר), C-Man( במשחק- Androsyn),
Commander Keen (משחק את עצמו), Azurerider(במשחק- בוב), ForgottenSoul(במשחק- אייס דרקווינד), עכבר כחול מדבר(במשחק- מרטין) וטראנקס(במשחק-קוחאבאדו).
אם מישהו רוצה להשתתף בהמשך, שירשום בנושא RPG(נושא זה ישמש גם אם מישהו רוצה להעיר לגבי המשחק אישהן הערות).
כמה הערות לפני שמתחילים:
חופש פעולה: אתם יכולים לעשות הכל בגדר ההגיוני.
זאת אומרת, אל תעשו משהו כמו לזמן דרקון שחור גדול בהתחלה שיהרוג את כל האוייבים.
מקסימום תוכלו לעשות אשלייה של דרקון כזה, שתימשך למשך זמן קצר, תפחיד את האוייבים למשך זמן קצר, אך הם יבינו זאת כשההשפעה תפוג. וגם את זה תעשו רק אם אתם חושבים שהדמות שלכם בכלל מסוגלת לעשות דבר כזה.
קרב: פעם ראשונה שאני מסביר את זה, אבל זה גם בשביל עצמי.
באופן כללי, גם כאן תפעלו לפי ההיגיון הבריא שלכם. אורך הקרב הוא לפי החלטתכם הבלעדית.
כן גם הנזק שאותו אתם חושבים שאתם יכולים לגרום לאוייב. רק תשתדלו לתאר כמה שיותר(באיזו יד אתם משתמשים, באיזה סוג נשק וכו').
לדוגמא, אם הדמות שלכם היא לוחם מיומן ואתם נלחמים נגד גובלין בודד, אז הגיוני שבתור אחד תעשו את זה:
אלווין נעץ את חרבו בגובלין, גורם לו נזק בינוני.
תוך שימוש באינסטינקטים שלו, אלווין התחמק ממכת הנגד של הגובלין, קפץ מאחוריו, ותקע בלב הגובלין את חרבו, גורם למותו.
אתם בטח מבינים שעם מכשף לא סביר שהייתם יכולים לעשות את מה שקרה אחרי ההתחמקות, גם הנזק שלכם עם חרב בטח היה גבוה פחות.
בנוגע לנזק: אם בדוגמא שבא נתתי אלווין היה נלחם נגד שני גובלינים, הרי שאלא אם הוא לוחם ברמה גבוהה במיוחד(לפי איך שנראה לכם שהדמות שלכם התקדמה במהלך המשחק), בזמן שהוא היה מתחמק מהגובלין הראשון, סביר שהוא יחטוף נזק מהגובלין השני.
אני באופן עקרוני אמור להחליט על הנזק שכל דמות תספוג. אתם תרשמו את ההודעה שלכם, ואני אח"כ אגיד כמה נזק צברתם במהלך הקרב, לפי ראות עיניי.
עם זאת, אם אתם יודעים, לדעתכם, שחטפתם נזק, אתם מוזמנים לרשום זאת בעצמכם(לא בנקודות מדוייקות אלא בכלליות-קל,בינוני, כבד וכו').
כמובן שכשנלחמים בחבורה, אנשים יכולים לעזור זה לזה, ולפיכך לפגוע/להרוג את האוייב מהר יותר.
בנוגע למוות: ככלל, אתם לא ממש אמורים למות.
אם זאת, אם מישהו עושה מספר שגיאות רב בקרב שלדעתי ראוי שהוא ימות, אני יכול להחליט להרגו.
במקרה כזה יהיה צורך כנראה לקחת אותו למקדש ולהחיותו שם. לפי הסיפור.
בנוגע לרמות/שלבים של הדמות: מצידי אתם יכולים כעבור כמה זמן לבחור לכם יכולות חדשות לפי רצונכם ולפי מה שאתם חושבים לנכון, רק כדאי לומר לי על כך לפני כן.
אני חושב שזהו עם ההערות הכלליות של לפני המשחק.
הכי חשוב: תהנו ממנו:) זאת המטרה המרכזית אחרי הכל.
בנושא הראשון(viewtopic.php?t=10547) השארתי רק הערות כלליות ואת הדמויות של כולם. נא להגיב שם, ולא כאן, על דברים שלא קשורים להתקדמות המשחק.
בגלל שבערך כל מי שמשתתף אמר לי שזה מוזר שאני גם אהיה המספר וגם אהיה דמות, אני לא אהיה דמות.
משתתפים: אני(מספר), C-Man( במשחק- Androsyn),
Commander Keen (משחק את עצמו), Azurerider(במשחק- בוב), ForgottenSoul(במשחק- אייס דרקווינד), עכבר כחול מדבר(במשחק- מרטין) וטראנקס(במשחק-קוחאבאדו).
אם מישהו רוצה להשתתף בהמשך, שירשום בנושא RPG(נושא זה ישמש גם אם מישהו רוצה להעיר לגבי המשחק אישהן הערות).
כמה הערות לפני שמתחילים:
חופש פעולה: אתם יכולים לעשות הכל בגדר ההגיוני.
זאת אומרת, אל תעשו משהו כמו לזמן דרקון שחור גדול בהתחלה שיהרוג את כל האוייבים.
מקסימום תוכלו לעשות אשלייה של דרקון כזה, שתימשך למשך זמן קצר, תפחיד את האוייבים למשך זמן קצר, אך הם יבינו זאת כשההשפעה תפוג. וגם את זה תעשו רק אם אתם חושבים שהדמות שלכם בכלל מסוגלת לעשות דבר כזה.
קרב: פעם ראשונה שאני מסביר את זה, אבל זה גם בשביל עצמי.
באופן כללי, גם כאן תפעלו לפי ההיגיון הבריא שלכם. אורך הקרב הוא לפי החלטתכם הבלעדית.
כן גם הנזק שאותו אתם חושבים שאתם יכולים לגרום לאוייב. רק תשתדלו לתאר כמה שיותר(באיזו יד אתם משתמשים, באיזה סוג נשק וכו').
לדוגמא, אם הדמות שלכם היא לוחם מיומן ואתם נלחמים נגד גובלין בודד, אז הגיוני שבתור אחד תעשו את זה:
אלווין נעץ את חרבו בגובלין, גורם לו נזק בינוני.
תוך שימוש באינסטינקטים שלו, אלווין התחמק ממכת הנגד של הגובלין, קפץ מאחוריו, ותקע בלב הגובלין את חרבו, גורם למותו.
אתם בטח מבינים שעם מכשף לא סביר שהייתם יכולים לעשות את מה שקרה אחרי ההתחמקות, גם הנזק שלכם עם חרב בטח היה גבוה פחות.
בנוגע לנזק: אם בדוגמא שבא נתתי אלווין היה נלחם נגד שני גובלינים, הרי שאלא אם הוא לוחם ברמה גבוהה במיוחד(לפי איך שנראה לכם שהדמות שלכם התקדמה במהלך המשחק), בזמן שהוא היה מתחמק מהגובלין הראשון, סביר שהוא יחטוף נזק מהגובלין השני.
אני באופן עקרוני אמור להחליט על הנזק שכל דמות תספוג. אתם תרשמו את ההודעה שלכם, ואני אח"כ אגיד כמה נזק צברתם במהלך הקרב, לפי ראות עיניי.
עם זאת, אם אתם יודעים, לדעתכם, שחטפתם נזק, אתם מוזמנים לרשום זאת בעצמכם(לא בנקודות מדוייקות אלא בכלליות-קל,בינוני, כבד וכו').
כמובן שכשנלחמים בחבורה, אנשים יכולים לעזור זה לזה, ולפיכך לפגוע/להרוג את האוייב מהר יותר.
בנוגע למוות: ככלל, אתם לא ממש אמורים למות.
אם זאת, אם מישהו עושה מספר שגיאות רב בקרב שלדעתי ראוי שהוא ימות, אני יכול להחליט להרגו.
במקרה כזה יהיה צורך כנראה לקחת אותו למקדש ולהחיותו שם. לפי הסיפור.
בנוגע לרמות/שלבים של הדמות: מצידי אתם יכולים כעבור כמה זמן לבחור לכם יכולות חדשות לפי רצונכם ולפי מה שאתם חושבים לנכון, רק כדאי לומר לי על כך לפני כן.
אני חושב שזהו עם ההערות הכלליות של לפני המשחק.
הכי חשוב: תהנו ממנו:) זאת המטרה המרכזית אחרי הכל.