דף 20 מתוך 114

Re: "...riddle me this, riddle me that"

נשלח: ב' מרץ 10, 2008 11:38 pm
על ידי Og
BluePrint כתב:- סחור סחור נצעד במורד המסדרון, סופו לא מגיע ותחילתו לעד חוזרת.
אתה יודע מה הבעיה עם החידות האלה BP? הן יכולות להתאים לכ"כ הרבה משחקים ואפילו אם יש לבנאדם רעיון הוא מתבעס לומר אותו...

ממש במקרה, התיאור הזה מתאים אפילו ליותר משחקים מהחידה הקודמת שלך, כלומר, אני זוכר שב The Legend of Zelda: OOT לנינטנדו 64 יש מסדרון מסתחרר (למרות שהוא לא אינסופי). הבעיה היא שהמסדרון חוזר גם במשחק ההמשך, Majoura's Mask (כן, אני יודע שהאיות תקול, אין לי כח לבדוק איך רושמים את זה) ובכלל, אם אני זוכר נכון, זהו מוטיב חוזר ונמצא כמעט בכל משחקי הZELDA.

בקיצור, מה שאני מנסה לומר, זה שבניגוד לכל שאר החידות, אפילו אם מישהו חושב שהוא יודע, הוא לא יכול להפעיל את המשחק ולבדוק אם זה באמת משם - פשוט מדכא (אותי לפחות...)

guess what

נשלח: ב' מרץ 10, 2008 11:52 pm
על ידי BluePrint
זאת בדיוק הכוונה, שלא יפתרו כל כך מהר. החידות שנהנתי מהן ביותר היו אלו שבלבלו יותר. (כן, גם אלו שלא פתרתי)
חשבתי שמותר לנחש ולאחר מספר ניחושים מוסיפים רמז. לדוגמא:
אתה אומר שזה יכול להיות כל אחד ממשחקי Zelda, אז אני אומר שזה לא כי אני חד רק על משחקים שאני מכיר ואלו משחקי מחשב, ואז מוסיף עוד רמז:
- מה הוא פשר הרוע השוכן עם המים בשם העיר.

?no takers

נשלח: ד' מרץ 12, 2008 12:03 am
על ידי BluePrint
אף לא מנחש אחד? זה משחק מאד מאד מאד מאד מוכר.
אני מניח שזה מה שהופך את החידה לחסינת חיפוש, רק מי ששיחק יוכל לזהות את הרמיזה.
הנה חלק נוסף בחידה, לפני שאני פונה לאמצעים קיצוניים:
- רואה כל, גם שליחי ציבור במשימת תברואה לא ימלטו.

...not again

נשלח: ד' מרץ 12, 2008 11:27 pm
על ידי BluePrint
אני בטוח שהמשחק מוכר, הוא נחשב לאחד מעמודי התווך של... אם אכתוב תגלו מיד.
אולי צריך משחק אחר כדי להסביר משחק אחד, אז מעכשיו החידה היא על משחק נוסף: (כן, זה הופך אותה לקלה יותר)
- רוע לא נח והאיום גדול מתמיד, יש לשגר גיבורים לחקור אנשים מסבירי פנים.

snowball effect

נשלח: ה' מרץ 13, 2008 11:25 pm
על ידי BluePrint
חשבתי שהמשפט הראשון הוא קל...
הנה עוד אחד שצריך להדליק נורות אדומות:
- היכן ששניים יצעדו זקופים צד לצד, אחד יצטופף לזחול על ברכיו.

Re: חידון מסע אל העבר - זיהוי משחקים ישנים לפי רמזים!

נשלח: ו' מרץ 14, 2008 9:10 am
על ידי C-man
:S..

בסוף זה עוד יתגלה כמשחק שאני מכיר ואני אהיה: תמונה.

42

נשלח: ו' מרץ 14, 2008 10:11 am
על ידי BluePrint
זה צריך להיות משחק שכולם מכירים, אבל נראה לי שרק בשם.
אנסה להיות מפורש יותר:
- במרתפים אפלים לא טווים קורי שינה, חזיונות הרס ומוות רודפים כל מנוחה.

Re: חידון מסע אל העבר - זיהוי משחקים ישנים לפי רמזים!

נשלח: ו' מרץ 14, 2008 10:28 am
על ידי astralc
nethack?

bash as well as hack

נשלח: ו' מרץ 14, 2008 10:41 am
על ידי BluePrint
צעד בכיוון הנכון, אבל לא.

explicitly not explicit

נשלח: ש' מרץ 15, 2008 3:16 am
על ידי BluePrint
נגמרים לי הרמזים. הבא הוא האחרון לפני שאני נותן את התשובה במפורש (כמעט):
- גם עם סכנה מעבר לכל פינה, בלב החשכה קדושה תעניק חיים.

hopeless

נשלח: ש' מרץ 15, 2008 11:41 pm
על ידי BluePrint
אני לא יודע מה לעשות אם אף אחד לא יזהה. חשבתי שחידה זו תפתר ברמז השלישי לכל היותר.
זה הסוף שתכננתי:
- אור הירח מאפיל על גורל אנשים טובים.
אם אף אחד לא יזהה עכשיו... יש לי רעיון לרמז נוסף אבל נראה שאאלץ להקליט או לצלם משהו.

Re: חידון מסע אל העבר - זיהוי משחקים ישנים לפי רמזים!

נשלח: א' מרץ 16, 2008 8:28 am
על ידי Og
אני רוצה לוודא שאני מבין: רמזים (כולל הרמז הראשוני) 1-3 הם למשחק אחד, ורמזים 4-8 הם למשחק אחר, כן? או שרמזים 4-8 הם לשני המשחקים ביחד?

בודאי

נשלח: א' מרץ 16, 2008 10:07 am
על ידי BluePrint
נכון ונכון. (בעצם רק נכון אחד)
רמזים 1-3 הם למשחק אחד, והשאר הם למשחק שני ומוכר עוד יותר שזיהויו יגלה גם את הראשון.

Re: חידון מסע אל העבר - זיהוי משחקים ישנים לפי רמזים!

נשלח: א' מרץ 16, 2008 12:17 pm
על ידי Radioactive Grandpa
הבעיה היא שאין לי מושג אם אני לא מפענח את הרמזים, או שאני לא מכיר את המשחק כלל. מצד אחד אתה אומר שמדובר במשחק מוכר, מצד שני פצחת ב"משהו קצר ליודעי דבר".
כך שהקורא לא יודע אם הוא רלוונטי לחידה בכלל...

misnomer

נשלח: א' מרץ 16, 2008 1:00 pm
על ידי BluePrint
אין סתירה בין "משחק מוכר" ל"משהו קצר ליודעי דבר", זו הייתה הציפייה שלי שהמשחק יזוהה ברמיזה השנייה. (הרמז השני תוכנן במקור להיות הראשון אבל לאחר The Keys to Maramon חשבתי שיהיה קל מדי)

הנה רמז נוסף שחיברתי בשעות האחרונות ולהבא אפרסם נוספים ברגע שאחשוב עליהם:
- הדרך בוגדנית ויש לשקול כל צעד ושעל, האבנים זוכרות כל דריכה והרצפה טומנת פח.