עם חזרתו המבורכת של Og, אני מניח שאני יכול לנסות את מזלי איתו קודם (בהנחה שיש לו זמן ורצון להתעסק בזה).Gordi כתב:בנוגע לתקיעה - לעניות דעתי מדובר בבאג בגרסה העברית של המשחק - כשאני פותח את הדיבאגר, אני רואה שהמשחק תקוע בלולאה אינסופית, ועל ידי מניפולציה של כמה ערכים אני מצליח לגרום לו לצאת מהלולאה ולהמשיך כרגיל. אני מעוניין לבקש עזרה ב-VOGONS, אולי מישהו יצליח לעזור לנו לסדר את המשחק.
אני מדביק פה את ההוראות שכתבתי לעצמי בנוגע לשחזור הבעיה והפתרון שמצאתי (מנוסח באנגלית כי קהל היעד המקורי היה VOGONS):
2. On the upper cupboard row, open the second-from left cupboard (fifth from the right). It had three glasses.
3. Touch the upper glass. It will fall.
4. Touch different objects until the right door opens and the game freezes.
5. Halt the game.
6. Set breakpoint #1: bp 1A27:00A6
7. Set breakpoint #2: bp 08BB:2456
8. Run the game and hit BP #1.
9. Disable the JC jump (enter "sr cf 0") and run:
1A27:009F 5A pop dx
1A27:00A0 7CDB jl 0000007D ($-25) (up)
1A27:00A2 7527 jne 000000CB ($+27) (down)
1A27:00A4 3BD0 cmp dx,ax
1A27:00A6 72D5 jc 0000007D ($-2b) (up) <-- Disable this jump (sr cf 0)
1A27:00A8 EB21 jmp short 000000CB ($+21) (down) <-- Jump here
1A27:00AA A1A22C mov ax,[2CA2] ds:[2CA2]=0064
10. Hit BP #2.
11. Disable the JE jump (enter "sr zf 0")
08BB:244F 7507 jne 00002458 ($+7) (no jmp)
08BB:2451 803E5A1400 cmp byte [145A],00 ds:[145A]=0000
08BB:2456 74A7 je 000023FF ($-59) (up) <-- Disable this jump (sr zf 0)
08BB:2458 C41E4814 les bx,[1448] ds:[1448]=0EF4
08BB:245C 26FF0F dec word es:[bx] es:[0018]=0000
08BB:245F C41E9017 les bx,[1790] ds:[1790]=0EF2
12. Delete both breakpoints ("bpdel 1", "bpdel 0")
13. Run.
את השמירה המדוברת ניתן להשיג בהודעה הזו:
viewtopic.php?p=124193#p124193" target="_blank
*מחזיק אצבעות*