פורומי תמיכה לתוכנות דורשים רישום.
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
פורומי תמיכה לתוכנות דורשים רישום.
סביר להניח שהנושא הזה מתאים לפורום זה של דיבור חופשי. בכל אופן שמתי לב לכך שפורומי תמיכה בינלאומיים למוצרים כמו סקייפ או תוכנת האנטי וירוס של Avira Antivir מאפשרים רק למשתמשים רשומים להציב בהם הודעות ולא לאורחים. למה זה קורה? פורום שמיועד לצרכי חובה וחירום כמו תיקון, פתרון בעיות ותמיכה לתוכנה כלשהי חייב להיות חופשי לכולם. למה להסתבך עם רישום הכולל הכנסת כתובת אימייל, וקבלת שם משתמש וסיסמה דרכו רק בשביל לדווח על בעיות עם התוכנה או עם מערכת ההפעלה כתוצאה מהתוכנה ולקבל פתרון או תשובה באמצעות הודעה בפורום? (קל גם מאוד לשכוח את שם משתמש וסיסמה במצב כזה). בנוסף שימוש בפורום תמיכה טכנית לתוכנה הוא לרוב נפוץ והכרחי.
Re: פורומי תמיכה לתוכנות דורשים רישום.
צורכי בקרה אני מניח. אם אורחים לא יוכלו לרשום הודעות יהיה הרבה פחות ספאם ויהיה קל יותר לפקח על העסק. בטח תהליך שדורש רישום דרך הדואר האלקטרוני-מי שסתם רוצה לזבל לא יטרח לעבור את כל התהליך.
אנחנו גם דיברנו כאן ב"מסע" פעם על הצורך בבקרה ועל כך שצריך רק למשתמשים רשומים לאפשר לכתוב הודעות(גורדי היה נגד).
אנחנו גם דיברנו כאן ב"מסע" פעם על הצורך בבקרה ועל כך שצריך רק למשתמשים רשומים לאפשר לכתוב הודעות(גורדי היה נגד).
Re: פורומי תמיכה לתוכנות דורשים רישום.
כנראה שלמניעת ספאם ומעקב יש חלק גדול בעניין.
בנוסף, אני מניח שהחברות מספקות את המוצר בחינם על מנת לקבל תמורה כלשהי, ואחת התמורות היא כתובת האימייל של גולשים.
בכל מקרה, אני מסכים שבעולם מושלם לא היה צורך להרשם לפורום על מנת לפרסם בו הודעות, חבל שזה ככה במקומות רבים.
בנוסף, אני מניח שהחברות מספקות את המוצר בחינם על מנת לקבל תמורה כלשהי, ואחת התמורות היא כתובת האימייל של גולשים.
בכל מקרה, אני מסכים שבעולם מושלם לא היה צורך להרשם לפורום על מנת לפרסם בו הודעות, חבל שזה ככה במקומות רבים.