שלום רב:
יש לי מספר בעיות עם אמולטורים Gens ו-Fusion בעת הפעלת סוניק שונים למגה דרייב, וכן האקים למשחקים מהאתר http://www.sonicretro.org :
1. במשחק הראשון של סוניק וכן האקים שונים שלו שיש לי, וכן בהאק של סוניק 2 שהורדתי מ-Sonic Retro בשם Sonic 2 Heroes, המוזיקה איטית מאוד ביחס לאיך שהיא אמורה להיות כפי שאני ראיתי מגולשי יוטיוב שהעלו סירטוני משחקיות של אותם המשחקים וההאקים ביוטיוב (שם המוזיקה של המשחקים מהירה יותר). מכיוון שאצל אותם גולשים, המוזיקה מתנגנת מהר יותר מאשר אצלי באותם משחקים, והבעייה קורית בשני האמולטורים, אני חושש שזה קשור לדברים בשני האמולטורים שאני צריך להגדיר. איך פותרים את הבעייה הזאת?
2. קירטועים וירידה ב-FPS בסוניק 2 בסיטואציות מסויימות (כמו כאשר סוניק נכנס ויוצא מהמים בשלב Aquatic Ruins Zone, או כאשר הוא נפגע ומאבד את כל הטבעות שלו). מה גורם לבעייה הזאת? (קורה לי ב-Gens, אני לא יודע האם זה קורה ב-Fusion, כי אני בדר"כ לא משתמש בו, אלא לסוניק CD).
3. באמולטור Fusion בלבד, טיילס לא קופץ בכלל בסוניק 2 וכן בהאק של Sonic 3 & Knuckles שהורדתי מ-Sonic Retro בשם Sonic 3 Complete, במשחק עם סוניק וטיילס ביחד. מה גורם לבעייה הזאת?
מספר בעיות במשחקי סוניק למגה דרייב באמולטורים Gens ו-Fusion
מנהלים: Gordi, Radioactive Grandpa, Octarine, Og, אופיר
Re: מספר בעיות במשחקי סוניק למגה דרייב באמולטורים Gens ו-Fusion
בעייה מ"ס 1 לפחות ב-Gens נפתרה: שינוי מדינה מאירופה ל-Auto Detect.
Re: מספר בעיות במשחקי סוניק למגה דרייב באמולטורים Gens ו-Fusion
בדיוק מצאתי סרטון מעניין על הבעיה של סוניק ה"איטי", זה נבע מתקנים שונים של רענון בין טלוויזיות אירופאיות ואמריקאיות. כשעשו את ההמרה של סוניק לשוק האירופי לא התאימו את הקוד ולכן האיטיות בביצועים.
https://youtu.be/cWSIhf8q9Ao
https://youtu.be/cWSIhf8q9Ao
Re: מספר בעיות במשחקי סוניק למגה דרייב באמולטורים Gens ו-Fusion
עד עכשיו הייתי משחק בסוניק ב-50hz PAL, וכלל לא שמתי לב לכך שישנה איטיות כלשהי במשחק. מהירותו נראתה לי נורמאלית לגמרי למשחק. כאשר כדי לשחק ב-Sonic 2 Heroes עם מוזיקה במהירות נורמאלית, שיניתי את ההגדרה לזיהוי אוטומטי, זה ככל הנראה בחר ב-60hz NTSC, ומהירות המשחק הייתה מהירה בצורה מטורפת, שאיבדתי שליטה על המשחק.
מה שמעניין זה שבמשחקי סוניק מסויימים כמו המשחק הראשון, בחירה ב-50hz PAL, גורמת למוזיקה לזחול, בעוד שבמשחקים כמו סוניק 2, אין השפעה על המוזיקה כלל.
מה שמעניין זה שבמשחקי סוניק מסויימים כמו המשחק הראשון, בחירה ב-50hz PAL, גורמת למוזיקה לזחול, בעוד שבמשחקים כמו סוניק 2, אין השפעה על המוזיקה כלל.